I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و ظهر بخیر...

با یه کنسرت داغ اومدم! حتما از تور نسبتا بزرگ Release آلبوم White که به تازگی در ژاپن برگذار شد هستید!

امروز به طور خیلی اتفاقی تونستم ویدیوهاش رو گیر بیارم, اونم در 2 کیفیت!

خودم هنوزم ندیدم و یه سره آپلودش کردم! نه از ترک لیستش خبر دارم و نه از مدت زمانش! اما تازه تازه اس دیگه هنوز 12 ساعت نشده که تو نت گذاشتنش!

 

 

مدت زمان:01:00:00

ترک لیست:

part1:
white
radio
go your way
have good night

part2:
diamond girl
love girl
voice
heart song+ talk

part3:
feeling
blind love
cant stop
like a child

 

لینک دانلود با کیفیت 480p:

پارت اول:

 

پارت دوم:

 

پارت سوم:

 

لینک دانلود با کیفیت 720p:

پارت اول:

 

پارت دوم:

 

پارت سوم:


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت21:04---27 خرداد 1394
اووووووووووووه دمت گررررررررررررم من فردا دان میکنم خیلی باحالی ممنونم دلم کنست میخواست چون تنها جایه که باهم می بینمشون خخخ
پاسخ: خخخ خواهش میکنم


پوران
ساعت11:12---27 خرداد 1394
هادی سه تا پارت 20 دقیقه ایه! اینم از ترک لیستش! عالی بود!
part1:
white
radio
go your way
have good night

part2:
diamond girl
love girl
voice
heart song+ talk

part3:
feeling
blind love
cant stop
like a child

پاسخ:مرسی


کیارا
ساعت1:40---27 خرداد 1394
باشه به محض تموم شدن دانلودش و دیدن کنسرت برات میفرستم
پاسخ:خیلی ممنون....پوران برام فرستاد ^^


هانیه
ساعت20:47---26 خرداد 1394
اقا هادی من نمیدونستم شما گذاشتین، خودم از یوتی دان کردم ولی فقط 1 ساعت و 45 دقیقه است!! اینی که شما زحمت کشیدین گذاشتین هنوزم نمیدونین چند دقیقه است؟؟؟
پاسخ:اینم تقریبا همون قده...تقریبا سه تا پارته 35 دقیقه ایه


پوران
ساعت22:58---25 خرداد 1394
هادی من هنوووووز یه چیزی برام سواله!!!!
پاسخ:خخخخخ بپرس بابا بپرس


پوران
ساعت22:57---25 خرداد 1394
واووووو عالیه!
دست مریزاد هادی! کنسرت 720 !!!
پاسخ:خواهش به لطف این روش آپلود جدید دیگه دهن سرعت رو آسفالت کردم ^_^


کیارا
ساعت22:51---25 خرداد 1394
ااای آقا هادی دستت درد نکنه
نه واقعا نبودتو داری جبران میکنی
آخ جوون کنسرت سی ان بلوووو دارم دانلودش میکنم

پاسخ:خوهاش میکنم....بعد دو سه روز اولین نظر امیدوار کننده ام بود! ببین بیا تعریف کن چجوریه....اگه تونستی مدت زمان و ترک لیستشم برام بفرست به پست اضافه کنم....فک نکنم تا آخر خرداد بتونم دانلودش بکنم!


ریحانه
ساعت21:12---25 خرداد 1394
کدوم انجمن؟؟؟ بهم بگید کوجا و چجوری عضو بشم لطفا
پاسخ:ایولا بابا!!! اون پست اول وب هست؟؟ خب....توی اون یه عکس نسبتا بزرگی هست که نوشته "تالارهای گفت و گوی I.Boice"! روی اون کلیک می کنی...انجمن باز میشه!


Nikoo
ساعت20:27---25 خرداد 1394
خیلی عالی بود مرسی
پاسخ:خواهش


ریحانه
ساعت19:29---25 خرداد 1394
وایییی ممنون
راستی شما قوانینتونو و چیزایی که ازم میخواینو هنوز ایمیل نکردین
پاسخ: به سلام....والا من فقط خواستم بفرستم که یاد آوری کرده باشم....اون چیزایی رو هم که گفتم ایشالا تا جمعه براتون میفرستم...در ضمن اگه تو انجمن عضو نیستید...حتما عضو بشید...مرسی


nasi28
ساعت15:13---25 خرداد 1394
مرسی ممنون
پاسخ:خواهش میکنم^^


سوگل
ساعت15:02---25 خرداد 1394

سلام ممنون از شما


پاسخ:خواهش میکنم


star
ساعت14:07---25 خرداد 1394
سلام.این فن کمه یا ویدیوی رسمی؟
پاسخ:ویدیوی رسمی! قطعا اگه فن کم بود تو دوتا کیفیت نمیذاشتمش و انقدر هم آب و تاب نمیدادم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com